fbpx

Η δουλειά του αρτοποιού είναι ελεύθερη και δημιουργική

Η δουλειά του αρτοποιού είναι ελεύθερη και δημιουργική

Το να φτιάχνουμε εύγευστο ψωμί είναι η τέχνη που μπορεί σήμερα να καλλιεργηθεί χάρη σε ένα εύρος πηγών διαφορετικών παραγόντων.
Η χρήση εργαλείων για φυσικο-χημικές αναλύσεις, η γνώση της ζυμωτικής μικροχλωρίδας και η ελεγχόμενη καλλιέργεια μικροοργανισμών επιτρέπουν στη Lesaffre να προσφέρει στους αρτοποιούς προϊόντα που εγγυώνται καλές επιδόσεις, ευκολία στη χρήση, σταθερά επαναλαμβανόμενα χαρακτηριστικά και ασφάλεια κατά την παραγωγή των υψηλής ποιότητας προϊόντων τους, καθώς επίσης και άλλες καλές ιδιότητες όπως διάρκεια ζωής, υφή και εμφάνιση.
Είναι δουλειά του αρτοποιού να αφήσει ελεύθερη τη δημιουργικότητα του και εξαρτάται από τον παραγωγό των ζυμωτικών παραγόντων το να δώσει στον αρτοποιό τα εργαλεία για να κάνει τη δουλειά του. 

Είναι ότι μέσα σε αυτό το κλίμα η Lesaffre αναπτύσσει τα πολλά και διαφορετικά προϊόντα της και τις τεχνικές με απώτερο σκοπό την ‘καλλιέργεια γεύσης στην αρτοποιία’.

Για παραπάνω από ενάμιση αιώνα ύστερα από την ίδρυση του Ομίλου, έχει αναπτύξει εξειδίκευση και εξακολουθεί να αναπτύσσει μέρα με τη μέρα στη βιομηχανική παραγωγή, στη ζύμωση και στο μετασχηματισμό της μαγιάς και του προζυμιού.
Μέχρι σήμερα, προσαρμόζεται στα ταλέντα των εργαζομένων και στην άριστη επίδοση των βιομηχανικών εγκαταστάσεων που διαθέτει. Αυτές οι θεμελιώδεις αρχές έδωσαν ώθηση σε μια μοναδική τεχνολογία που είναι κοινή και στις 50 θυγατρικές του Ομίλου.

H Lesaffre μπορεί να καυχηθεί για τις δεξιότητες που χειρίζεται με ακρίβεια και που επιτρέπουν να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των καταναλωτών.

Ο Gérard Gazzarini, ο διευθυντής του τμήματος των συστατικών που ανήκει στο συντονιστικό τομέα των πωλήσεων και του marketing της Lesaffre και που ευθύνεται για το νέο brand Livendo, δηλώνει: «θέλαμε να φτιάξουμε μια σειρά που να περιλαμβάνει το εύρος των προζυμιών ώστε αυτή να είναι πιο ευδιάκριτη, να δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο brand, και μέσω αυτού να επικυρώσουμε τα 25 χρόνια εμπειρίας και άνω της Lesaffre στο πεδίο των προζυμιών.

Έχουμε τη δυνατότητα να αναπτύσσουμε έντυπα
για την οργανοληπτική ταυτότητα 
κάθε τύπου ψωμιού

 

Για το λόγο αυτό, προσφέρουμε τέσσερις ομάδες κάτω από την ομπρέλα του brand Livendo: τις μάνες (starters) προζυμιών που προστίθενται κατάλληλα στο αλεύρι˙ τα υγρά ζωντανά προζύμια που προσθέτουν μεταξύ άλλων όξινη γεύση, τα ανενεργά προζύμια με ένα προσδόκιμο ζωής 12 έως 18 μήνες˙ και τα ανενεργά προζύμια ως παράγοντες οξίνισης, με πρόσθετη βύνη και οξικό οξύ. Με αυτές τις τέσσερις ομάδες, διευθετούμε όλους τους περιορισμούς και τα εμπόδια που εμφανίζονται στους αρτοποιούς, ακόμα και εκείνους που αναζητούν την ασφαλή παραγωγή των προϊόντων τους και έτσι πειραματίζονται αυθόρμητα με τις μάνες και το υγρό προζύμι κατά την παρασκευή των δικών τους ψωμιών και γλυκών».

Κόντρα στη γνώμη του κοινού, «δεν υπάρχει καμία σύγχυση μεταξύ του προζυμιού και της μαγιάς», υπερτονίζει ο Gérard Gazzarini, «όταν ένας αρτοποιός θέλει να παράγει μια καλή φρατζόλα ψωμί με μια διακριτή γεύση, πρέπει να επιτρέπει στο ζυμάρι του αρκετό χρόνο ζύμωσης. Με σεβασμό σε αυτή την οπτική, η νέα σειρά υπό το όνομα Livendo δεν ανταγωνίζεται τις μαγιές. Είναι σκευάσματα συμπληρωματικά. Με το να κάνουμε σαφές στους λιανεμπόρους το τι προσφέρουμε δίνοντας τους καλύτερη εικόνα των ιδιοτήτων των προϊόντων της σειράς, γίνεται κατανοητό ότι τα Livendo εξυπηρετούν πλήρως τις ανάγκες των αρτοποιών. Για παράδειγμα, τα υγρά μας προζύμια προσφέρουν πραγματικό πεδίο δημιουργικότητας στους επαγγελματίες που αναζητούν να προσδώσουν χαρακτήρα κορυφαίας ποιότητας στα αρτοσκευάσματα.

Οι μαγιές και τα προζύμια της Lesaffre παρέχουν τα βοηθήματα που θα ισχυροποιήσουν τη βιοτεχνική και βιομηχανική πολιτική της, που στοχεύει στην παραγωγή ανώτερης γεύσης και ποιότητας στο ψωμί. H τεράστια επέκταση του εύρους των διαφόρων προϊόντων ξεκάθαρα ικανοποιεί τις ανάγκες όλων των συνεργατών, τους αρτοποιούς, τους βιομήχανους και κατά τον ίδιο τρόπο τους λιανεμπόρους.

 

Το εργαστήριο Οργανοληπτικής Ανάλυσης της Lesaffre
έχει ταυτοποιήσει 7 οικογένειες αρωμάτων και γεύσεων, οι οποίες χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν τα αγαθά της αρτοποίησης μέσα από την «αρωματική παλέτα». Αυτό το εργαλείο εξυπηρετεί την καλύτερη κατανόηση των προσδοκιών των καταναλωτών και είναι ένα ζωτικό στοιχείο για την επιτάχυνση της βελτίωσης της δουλειάς μας ώστε αυτή να είναι επαρκής όταν τρέχουμε διάφορα προγράμματα γύρω από την ανάπτυξη αρωμάτων».